17 Haziran 2014 Salı

Söktürgit Deterjan (Video)

Reklamların can sıkıcı ve aldatıcı özelliklerini mizahi olarak gösteren bir videodur. Tam bir TV reklamı stereotipi. Zekası ilk seferde anlamaya yetmeyenler için başka cümleler ile yapılan tekrarlar, mukayese edemeyenler için İsviçreli bilimadamlarından referans, ve her iki reklamlı markanın birinde olan 'maximum', 'max', 'hiper', 'super', 'ultra', 'aktif', 'new', 'güçlü', '# effect' gibi aldatıcı kaypak bir slogan: söktürgit...

Söktürgit Deterjan Reklamı
Kaypak sloganlara birkaç örnek daha:
...size özel kampanya,
...anında hediye,
...sadece 99 lira,
... (deterjan, diş fırçası, diş macunu) 360 derece temizlik,
... (ciklet, çerez) 3D üçüncü boyut.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder