16 Haziran 2014 Pazartesi

Amaç

Kâr için meta üreten, ürettiğini satmak için tüketimi artıran, tüketimi artırmak için ikna eden, ikna etmek için dikkat çeken, dikkat çekmek için her türlü alt seviye duyguyu istimal eden bir sistemin içinde yaşıyoruz. Bu blogun amacı da sistemin çarklarından biri olan fütursuz reklamların taşkınlıklarının ibraz edilmesi, örneklendirilmesi, sınıflandırılması, kavramsallaştırılması, farkındalık olşuturulması ve çözüm için kafa yorulmasıdır. Akl-ı selimin önüne setler çekip nefs-i emmarenin hevalarının tatminine odaklanan bu dünyanın problemlerine dikkat çekmektir. "Çamura taş atarsan üzerine sıçrar." atasözü yeni içerik eklenirken akılda tutulacak ve mümkün olduğunca çamurdan sakınılacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder